Softpress lanceert Freeway 5.5 samen met het galerij programma Showcase

Softpress Systems heeft Freeway 5.5 aangekondigd, een betaalde upgrade versie van het prijsgekroonde webdesign programma. Met de vertrouwde visuele ontwerpbenadering en krachtige nieuwe functies, is het mogelijk om met Freeway prachtige sites, presentaties en e-mail nieuwsbrieven te bouwen zonder zelf code te hoeven schrijven.

Oxford, United Kingdom / Venlo Nederland - 23 augustus 2010

"Freeway 5.5 is hier," zegt Softpress directeur Richard Logan. "De korte preview periode die vooraf gegaan is aan deze lancering was een groot succes. Dankzij het enthousiaste gebruik van de preview hebben we een aantal kleine problemen kunnen oplossen en eigenschappen kunnen optimaliseren op basis van de feedback van de gebruikers. Het creëren van moderne toonaangevende websites, betrouwbare e-mail nieuwsbrieven en prachtige presentaties zal met Freeway een fluitje van een cent worden. Gebruikers, zowel professionele en beginnende, zullen profiteren van de innovatieve en verbeterde gereedschappen met een gestandaardiseerde HTML-uitvoer. Veel plezier!"

Freeway 5.5 nieuwe eigenschappen

Naast de reeds bestaande uitgebreide eigenschappen van Freeway, heeft Freeway 5.5 een omvangrijk aanbod van nieuwe eigenschappen, zoals:

Freeway Showcase

Met het programma Showcase kunt u een galerij of slideshow van de grond af aan bouwen in luttele minuten, met letterlijk duizenden volledig aanpasbare opties. Showcase laat iedereen -ook beginners- moeiteloos een professionele, functionele galerij of slideshow maken, in een ongelofelijk korte tijd.

Importeer afbeeldingen in het programma, via slepen en neerzetten (vanuit de Finder, of vanuit iPhoto / Aperture bibliotheken worden weergegeven in het programma zelf) of door rechtstreeks importeren.

Er is een grote verscheidenheid aan weergave- en ontwerpmogelijkheden beschikbaar, waaronder randen, schaduwen, spiegelingen en nog veel meer.

Er is ondersteuning voor de algemene afbeeldingssoorten als TIFF en Photoshop-bestanden.

Relative Page Layout (alleen Pro)

Gebruikers kunnen complexe CSS-lay-outs maken die adequaat reageren wanneer de inhoud op de pagina in omvang is toe- of afgenomen of dynamisch werd toegevoegd of verwijderd - zonder dat ze CSS hoeven te leren. Uw pagina zal perfect werken als een relatieve in-flow lay-out in alle moderne browsers.

De Create Email Action

Met de Create Email Action kunt u op een eenvoudige manier een HTML gebaseerde e-mail of een nieuwsbrief maken zonder beperkingen. Freeway zal het omzetten in "e-mail-vriendelijke" HTML die geopend kan worden in Apple Mail, of verzonden kan worden via een e-mail-dienst.

Site Search (alleen Pro)

Voeg een eenvoudige zoekfunctie toe aan uw sites. Zonder dat u gebruik hoeft te maken van server technologiëen kunt u de effectieve zoekfunctionaliteit benutten op al uw sites, zelfs die, die gehost zijn met MobilMe.

Zoekmachine Sitemaps

De Site Mapper Action zal er voor zorgen dat zoekmachines up-to-date blijven door het automatisch genereren van Google-vriendelijke XML sitemaps, en Yahoo! URL lijsten, telkens wanneer u uw site gaat updaten.

Amazon Affiliation

Maak een verbinding van uw sites met Amazon en ontvang geld van Amazon voor alle verkopen afkomstig van uw site. Er is ondersteuning voor Amazon USA, UK, Frankrijk, Duitsland en Japan.

Verbeterde upload

Freeway biedt nu ondersteuning aan beveiligde uploads via SFTP en FTPS, naast de reeds bestaande methoden (FTP, MobileMe en bestanden kopiëren).

Nieuwe sjablonen

Een aantal nieuwe en verbeterde sjablonen - allemaal gratis en ontworpen uitsluitend voor Softpress en Freeway.

Prijzen en beschikbaarheid

Prijzen vindt u in de Noadis winkel.

Klanten die Freeway Express of Pro aangeschaft hebben na 01-06-2010 ontvangen een gratis upgrade naar Freeway 5.5 Noadis klanten ontvangen daar over automatisch bericht. Diegene die Freeway niet direct bij Noadis gekocht hebben kunnen de upgrade ontvangen van Softpress (na aankoopbewijs).

Systeemvereisten

Freeway 5.5 vereist Mac OS X 10.5 (Leopard) of nieuwer en draait op Intel en PowerPC computers.

Over Freeway

Freeway, geprezen voor visueel ontwerp en de zuivere HTML-code, is het gereedschap bij uitstek voor professionele en beginnende Mac gebruikers die zich willen richten op hun ontwerp, niet op de code!

Over Noadis

Noadis, gevestigd in Venlo, Nederland, is al sinds de negentiger jaren een vertrouwde distributeur van Macintosh en Windows programma's zoals o.a. RagTime, ConceptDraw en TechTool. Noadis is tevens de Benelux distributeur van Freeway

FREEWAY

responsive websites